Wij hebben de juiste methodiek en tools om met moderne technologie de doelgroep te bereiken: De Online Content Machine, Search Engine Optimalisation, Google Analytics, Promoted Postings, Doelgroepselectie via LinkedIN en META.
Door nauwkeurig te meten wat de content oplevert in termen van likes, clicks, website traffic en gedrag, genereren we meetbare resutaten en een leercurve.
Het optimaliseren van de website bestaat uit 3 onderdelen die we kunnen toepassen: Het kiezen van de juiste zoektermen, het optimaliseren van de website en het verkrijgen van een hogere waardering van Google.
We doen een onderzoek naar zoektermen waarop mensen zoeken en die relevant zijn voor de onderwerpen van onze website. Dit noemen we een zoekwoordonderzoek. Op basis van dit onderzoek stellen we een shortlist op van zoektermen waarop we gevonden willen worden.
Website-optimalisatie
Om de website vindbaar te maken op de zoektermen uit de shortlist van stap 1, optimaliseren we de webpagina’s. Dit proces wordt on-page optimalisatie genoemd. Daarnaast zorgen we ervoor, middels een technische scan, dat alle verbeterpunten duidelijk zijn zodat de zoekmachine onze website optimaal kan indexeren en rangschikken in de zoekresultaten. Door deze stappen te volgen, zal de zoekmachine onze website opnemen in de zoekresultaten.
Waardering van Google
Nu de webpagina’s van de website worden weergegeven in de zoekresultaten, willen we ervoor zorgen dat onze site bovenaan verschijnt. Het merendeel van het websiteverkeer komt immers van de bovenste zoekresultaten.
We kunnen dit bevorderen door zoveel mogelijk verwijzingen of links van andere websites en social media te verkrijgen en aan te leggen.
De juiste tools om met moderne technologie de doelgroep te bereiken
U ziet: wij hebben de juiste tools om met moderne technologie de doelgroep bereiken.