ROI van CONTENT

Wat dacht u van 62 Posts, 10.887 Potentieel Bereik, 2.160 Kliks, 77.881 Gemeten Zichtbaarheid en 887 Interacties? En dat in 2 maanden! Zomaar wat cijfers van een van onze klanten.

Als u dan bedenkt dat deze cijfers staan voor:

  • Toegenomen merkbekendheid;
  • Meer beleving rondom het merk;
  • Toename van traffic naar website;
  • Leadgeneration;
  • Leukere email nieuwsbrieven;
  • Tijdsbesparing.

..dan snapt u dat het creëren van relevante en leuke content echt loont, in termen van ROI.

De vraag is: heeft uw organisatie voldoende kennis en tijd om het zelf goed te doen? Wij nemen graag het voortouw bij uw Content Strategie en -Creatie.

Meetbare beleving.

Heerschop Online voegt waarde toe aan online communicatie. Door authentieke en relevante content te verspreiden kunnen wij voor elk bedrijf de beleving rondom het merk vergroten en de organisatie met zijn ‘why’ helder profileren.

Maandelijke rapportages en koppelingen van het uitzenddashboard met Google analytics, Mailchimp, Meta en X zorgen voor meetbare effecten.

Content Marketing parttime in huis

Gerrit-Jan Heerschop werkt 1 dag per maand of week aan de content van klanten en helpt – desgewenst intern – de DGA en het MT om Content kansen te vinden en te benutten. Wij stellen een content strategie op, monitoren de inspanningen en brengen zo structuur aan. Alleen al onze aanwezigheid binnen het bedrijf brengt processen op gang. Ook dat is merkbaar en dus meetbaar.

Gerrit-Jan Heerschop